Kov
2009

Klubo išvyka ant Šešupės ledo.

No Gravatar

Praėjus užgavėnių šventėms ir jau mintimis laukiant pavasario ,klubo nariai nusprendė susiburti kartu ne tik įprastuose klubo susirinkimuose šiltose patalpose ,bet palydėti žiemos sezoną gamtoje…
Vieta buvo pasirinkta tinkanti daugiau iškylai nei žvejybai,bet kaip parodė išvyka ,kad galima ir šulinyje pagauti žuvies.Nors buvom susitarę rinktis 10val. ,bet patys nekantriausieji ,tame tarpe ir aš jau nuo 8-nių gręžėme užtvankos ledą.Aišku norėjosi pasigirti vėliau atvykusiems pagautomis žuvimis,bet žuvys matyt galvojo kitaip…Pora valandų ,keliasdešimt ekečių ,ir keletas žuveliokų keturiems žvejams: toks „gausus“ buvo mūsų laimikis…
Klubo pirmininkas Karolis atvažiavo punktualiai ir per pusvalandį atsisėdęs „ant pliažo“ apgaudė mus keturis ankščiau atvažiavusius. Mes laimės neradę dideliuose gyliuose atsliūkinom ten kur kimba-“ant pliažo“ kur jau vėliau atvažiavęs Vytautas traukė avižėles į dyydelius ešerius…

Karolis ,kaip dera pirmininkui išėjo kurti laužo ir ruošti bendra stalą visiems atvykusiems,o mes „badėme“ dar gana storą užtvankos ledą norėdami pagauti tą klumpinį ešerį,kur Vytautui avižėles „kirpo“ :)

Laikas parodė kas moka geriau žvejoti… ,nes Remigijus sėkmingai traukė ešerius ,Vytautas „perėjo ant“ šapaliukų ir kuojyčių, o mes gaudėme žvilgsniais tik jų avižėlių spalvą bei užkabintą lervučių kiekį …Taip ir atėjo pietų metas ,kai jau galėjome pamaloninti pilvus Karolio iškeptomis karštomis dešrelėmis ,karšta arbata ir…“kas ko pats atsinešė“ …

Klubo jaunimas pavalgė pietus ir nulėkė į prieš pietus paliktas eketes kur dar jų „laukė“ būrelis sprindinių ešeriokų ,o mes irgi nužingsniavome pabandyti laimės „ant popietinio kliovo“   kuris tikrai buvo.. Paaukojo Silvijus kažkokiam monstrui savo geriausią avižėlę,lyg ir Vytautas vieną nutraukė… Aš jau netekęs vilties pagauti stambesnį užsirišau ryškią ,niekada nebandytą avižėlę.kuri iškart suerzino( sukėlė šoką,kaip pajuokavo Remigijus) klumpinį ešerį.Rašau klumpinį ,nes Šešupės užtvanka-ne Kuršių ar Kauno marios ,kur gal tokie ešeriai nestebina žvejų.

Oras  visą dieną leido džiaugtis išvyka ,bei žvejyba ,tad laikas bejuokaujant ir žvejojant tikrai prabėgo labai gretai…  straipsnio autorius buvo vėliau „areštuotas“ šeimynos ir teko  atsisveikinti su kompanija, kuri, kaip sako mačiusieji pagavo dar ne vieną klumpinį ešerį…

Parašyti komentarą

Jūs turite prisijungti į komentuoti.